![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag har några köpta några lok som fungerar i 2010 men inte i 2012. Den banan som jag vill köra dem i, en uppdatering av Ostalgie II fungerar i 2012 men inte i 2010. Loken finns inte att köpa nu.
På loket respektive inredningen får jag de här felmedelanden, och undrar över om det går att fixa. Warning: This asset uses an obsolete trainz-build number. Trainz-build numbers below 2.7 are no longer supported. Warning: Required tag 'color' was missing and has been set to default. Warning: This asset requires a shadow mesh, but the mesh table does not contain one. Warning:This asset uses an obsolete trainz-build number. Trainz-build numbers below 2.7 are no longer supported. Warning: Required container 'thumbnails' is missing. Error: Attachment point att (a.window_l) in 'mesh-table\okno_lewe' was not found. Error: Attachment point att (a.window_r) in 'mesh-table\okno_prawe' was not found. Error: Attachment point att (a.windowt_l) in 'mesh-table\okno_lewetyl' was not found. Error: Attachment point att (a.windowt_r) in 'mesh-table\okno_prawetyl' was not found. Error: Attachment point att (a.drzwilewe) in 'mesh-table\drzwi_lewe' was not found. Error: Attachment point att (a.drzwiprawe) in 'mesh-table\drzwi_prawe' was not found. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Varningarna du får är inte så allvarliga, det är fel version (2.7 - denna kan du själv öka till 2.9 i configen) och color (vilket sätts default). Sen saknas det tydligen en skugga vilket verkar underligt: en payware utan skugga?? |
|
![]() |
![]() |