![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag kan inte ladda ner något från DLS vare sig via FTP eller med hjälp av Content Manager 3.6.
Har andra samma problem? Om felet bara är hos mig vad är då fel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har samma problem just nu.
Så problemet ligger nog inte hos dig och själv fick jag svaret, att jag inte heller är ensam om det hela.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Samma här, verkar inte fungera...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Provade nu och nu händer något. Allt blir rödmarkerat. Det är en bana jag försöker få ner och nu blev en hel rad utav tillbehören röda, vad betyder det, för att sedan helt stanna upp igen. Nehe nu fortsätter det med att rödmarkera resten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
Att det blir rödmarkerat har jag blivit drabbad av också både nu och för en månad sedan.
Svaret då var att man raderade sitt användarnamn och lösenord i settiings (Alt + F7) i CM, sparade det och stängde ner. Sedan när man startar upp CM igen så var det bara att skriva in uppgifterna igen och sedan fungerade det att ladda ner som vanligt. Har du fler Trainz installerade så gör samma på alla.
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Så beror det säkert på, att du inte har TS2012 reggat hos Auran/N3V eller att du har lägre buildversion än själva objektet. Håller troligen på det första, att du inte har något TS2012 reggat hos dom.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Just nu har jag på var sin partition TS2010.49933 och TS2012.49922 installerade men rödmarkerat så som Bengan visar råkar jag ut för ibland.
Nästa gång det dyker upp skall jag pröva mazters lösning. |
![]() |
![]() |