![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag för detta ämne på tal igen! Fredrik försökte för ett bra tag sen höja gränserna för uppladdningsstorlek till 20 Mb för CDP till Trainz och motsvarande för RAR-filer. Men tyvärr hänger det tydligen på "timeout-tiden". Jag har en lina med 65 Mbit/s men det kopplar ur vid ca. 4 MB.
Om vi skall fortsätta producera saker till detta forum bör detta snarast åtgärdas så att verkligheten stämmer med det som annonseras! FREDRIK! 4 MB räcker inte längre! Kan ni inte fixa så det fungerar ![]() Ledsen att behöva "gnälla" ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag håller fullständigt med dig. ![]() ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-11-19 klockan 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jo, iochmed att våra teknik blir mer avancerad så blir ju all data större.. Skulle vara skönt att kunna ladda ner alla saker direkt från sidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Om det behövs mer pengar till servern, så kan ja lägga en slant. Så kanske man kan få bli "hedersmedlem" ![]()
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Detta är nog inte en fråga om pengar utan om intresse! Våra moderatorer Fredrik, Svenolov m.fl. har gjort ett utomordentligt arbete för att hålla detta forum "över vattenytan", Stor heder till dom!
Men om vi skall fortsätta ha detta FORUM SVECIA kvar så krävs det nog vissa förbättringar. Att de nuvarande moderatorerna tappar sugen förvånar mig föga när man ser vad detta forum presterar just nu. Vi som fortfarande är intresserade av detta FORUMS överlevnad får väl ställa upp på något sätt men pengar är nog inte problemet!? Annars får väl vi gamlingar sätta oss på utedasset och bläddra i gamla nummer av TÅG och göra ren ändalykten med gamla nummer av AoH. Uräkta det vedervärdiga språkbruket ![]()
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-11-20 klockan 18:17. |
![]() |
![]() |