![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Lade händerna på ett Godsmagasin från VR, Inglewood Goodsshed bara för att se vad som går att göra med modern textureringsteknik (= .tbumbtex och .tbumbenv) och erfarenheten blir att på lite håll der ut som vilken "flat"-texturerad kåk som helst, men om man går väldigt nära så framträder normalmappningen tydligt och är naturligtvis väldigt elegant, men?
Har man nån glädje av detta i en tågsimulator ![]() Det kostar mycket datorkraft och skall man nu börja "kasta skuggor" på allting så tar det väl musten ur alla äldre datorer ![]()
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |