![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
har gått bort. Blev 16 år gammal. Snyfft. Vi hade honom i alla år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Vad tråkigt. Men 16år är inte en dålig ålder på en katt, så man får vara glad för det och hoppas han har det bra där han är nu
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Alltid tråkigt när en familjemedlem går bort, men ni fick ju bra många år tillsammans. Han var väldigt lik min förra katt Nisse, som blev 21år..
Här är en bild på min nuvarande (Fia 7år):
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Beklagar Totte. Men som redan sagts här: Du får glädja dig åt alla de år ni fick tillsammans.
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Beklagar sorgen, Totte. Vår första katt Hasse blev påkörd av en bil när han bara var 1 år gammal. Vi tyckte väldigt mycket om honom, han var en väldigt trevlig katt. Nuvarande katten, "Missan", tog vi över i vuxen ålder och vi tror att hon är runt 10 år. Blev påkörd av en bil som kattunge och håller sig som tur är borta från vägarna efter det.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag beklagar verkligen, Totte. En katt blir lätt lite som en bebis, ens älskade lilla bebis. Det är tungt när de tassar vidare. Men 16 år är ändå ingen dålig ålder och precis som andra säger så får du glädja dig åt den fantastiska tid ni har haft.
Men naturen har tyvärr sin gång och jag är övertygad om att Lillen har det bra, var han nu befinner sig nu ![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack alla forumvänner!
Ja, han är säkert bra med sina två bröder som också gick bort för några år sen hos min dotter i Skåne. Nu känns det bra! Så nu har vi en katt kvar som fyller 13 år i höst. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-06-19 klockan 18:14. |
![]() |
![]() |