![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
med MatsH:s tankvagnar.
Har försökt att göra texturegrupper till dom i ett par års tid, men det går hela tiden åt helvete för mig. Så att jag har lagt det åt sidan, för att försöka igen lite senare. Men nu har jag helt tröttnat på dom, då jag inte kommer någonstans i mina försök. Finns det någon, som har lust att uppdatera dessa. Så att dom har en fungerande texturegrupp, STL-koppel och ändskärmar?
![]() |
#2 |
|
![]()
Tack för detta, Ekan.
![]() http://www.e-buzz.se/forum/showpost....2&postcount=22 Nu blir det djupstudie, för att se vad jag har missat. När jag tidigare har försökt att få till en texturegrupp till dessa vagnar.
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Sen får du väl klona å dona så mycket du vill med vagnar (finns ju olika längder på själva vagnarna, så kom ihåg att byta mesher/.im filer om du ska ha någon annan storlek på vagnen än den som jag har laddat upp) och texturer. EDIT: Nu var du snabb att tacka Bengan, du hann göra det medans jag skrev mitt inlägg, hehe ![]()
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2015-07-22 klockan 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Men tolkar det, som att du redan har svarat på min fråga. Att jag bara behöver byta mesher/.im filer + texturer för att även få ordning på dessa vagnar. .
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag får installera dom versionerna igen (har lyckats "slarva" bort dom av nån underlig anledning ![]() ![]() ![]()
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2015-07-22 klockan 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Hittade igen den längre vagnen med 1 dom, så nu finns den versionen oxå i downloads http://www.e-buzz.se/forum/showpost....6&postcount=23
![]()