![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag uppdaterade Assets på nytt och uppladdningen är på väg till DropBox. Beräknas vara klar kl 15.00 Filen heter Trollhattan_Bergensbanen_Assets.rwp och länken finns i min signatur "RW-Trollhattan och Bergensbanen Beta". Filen är 5,62GB stor. Berätta gärna för mig hur det går för er! ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, nu är det klart!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Lyckades inte installera filen.
Klicka på fortsätt men hjälpte inte. Senast redigerad av smajlet den 2016-10-12 klockan 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Får opp samme feilen desverre...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Använde ni Utilitilies package manager?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2016-10-13 klockan 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ajdå!
Jag testade installationen av filen. Får oxå problem. Tror att filen blev skadad. Får göra om det igen och det tar lång tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Dela upp i flera mindre paket, och lägg ihop dem till en .ZIP-fil istället. blir nog enklare och bättre, skulle jag tro!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu blev det 1,4GB. Jag gjorde helt fel förut. Innehöll Scenarios och tåg i filen.
Nu är det bara objekt! Hoppas allt funkar bra till DropBox. ![]() ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2016-10-13 klockan 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu är det klart att hämta Trollhattan_Bergensbanen_Assets!
![]() Lycka till! Berätta om det är bra så eller inte. Det är viktigt för mig att veta.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2016-10-13 klockan 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Gikk meget bra å installere nå, ingen feil.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack! Några fler som...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Fungerade bra att installera nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
|
![]()
Va bra! Upplever ni om landskapet syntes mer än förut?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Må jeg fortsatt ha nesten alle filene fra http://www.klemund.de/RailSimulator/downloads.html ? Får fortsatt ikke til Bergensbanen jeg....
|
![]() |
![]() |