Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-03-17, 17:55   #1
Nils Blid
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
Standard Support Ticket!?!

Finns det någon som på ett begripligt sätt kan beskriva hur jag anskaffar en Support Ticket?

Jag har trassel med mitt TANE - mer än vanligt. Har därför inhandlat en ny version - men upptäckte av en händelse att N3v skapat en ny epostadress åt mig. Min epost adress börjar sedan tidens begynnelse med "nils.blid". Nu heter adressen "blidnils". Det är en beteckning jag aldrig använt i något sammanhang.

När jag sedan försöker skifta epostadressen i My Account får jag till svar att min riktiga epostadress redan finns och därför kan "blidnils" inte ändras. Därmed är det kört med nytt TANE.

Att få en lösning på problemet med hjälp av support i någon form syupsr på att jag alltid hamnar i Troubleshoting där inget svar ges om Support Ticket.

Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2017-03-21, 08:48   #2
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 078
Standard

Jag har bara behövt använda den tjänsten en gång (det var nått jä_la pucko som hade snott 2 av mina jobb/vagnar som jag hade gjort åt JointedRail, och laddat upp dom på DLS under sitt eget användarnamn).
Hur som helst, så här gör du:

Logga in på N3V,s forum, och klicka på HELPDESK (se bild 1).
Sen tror jag att resten av bilderna visar tydligt hur du går tillväga sen, klicka i rutorna som jag har markerat med mörkblått, så kommer du vidare till nästa steg/sida (bild).
OBS! Glöm inte att skriva ALLTING på engelska (anv Google översätt om du behöver, funkar inte alltid 100% perfekt från svenska till engelska, men det brukar bli begripligt för mottagaren i alla fall)
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 1.jpg (149.0 KB, 37 visningar)
Filtyp: jpg 2.jpg (178.8 KB, 36 visningar)
Filtyp: jpg 3.jpg (139.0 KB, 36 visningar)
Filtyp: jpg 4.jpg (123.8 KB, 36 visningar)
Filtyp: jpg 5.jpg (224.3 KB, 36 visningar)
Filtyp: jpg 6a.jpg (236.2 KB, 36 visningar)
Filtyp: jpg 6b.jpg (221.4 KB, 35 visningar)
__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2017-03-21, 11:24   #3
Nils Blid
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
Standard

Utomordentligt, Ekan! Tack!

Kan säkert komma rill nytta för Forum-medlemmar.

Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009