![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Några bilder på ett nattåg någonstans. WL1 erbjuder klart bättre komfort än BC2! Konstigt nog går S11 mitt i tåget, så det blir ingen filmvisning på den här resan [V].
/ Dalle ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ett äkta nattåg! Det blir nog roliga aktiviteter med det.
Kommer dessa i 80-tals utförande också? (vagnarna) Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jag tänkte göra följande paket:
Paket 1 (Emges vagnar) WL1 brun med gult SJ-märke WL1 brun med vitt SJ-märke WL1 blå Paket 2 (Robbans vagnar) BC2KT blå/svart, dagvariant BC2KT blå/svart, nattvariant BC2T blå/svart/blå, dagvariant BC2T blå/svart/blå, nattvariant / Dalle |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser snyggt ut![
![]() Skulle man kunna få önska sig en BC3:a i IBAB:s färger också? http://www.jarnvag.net/vagnguide/BC3.asp ![]() /Henrik |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kommer den til nedladning ? jeg likte ikke helt den der med hvit stripe. det burde vert grønn eller gul.
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]() Citat:
/Jocke ![]() C16 2919, 1987-2001 http://www.saltsjobanan.tk |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Tänk om vi hade Sthlms C till Narvik för nattåget ovan, och en aktivitet längs hela rutten med tågmöten etc. En sån rutt drömmer jag om att nångång få köra i MSTS. Ni som byggt stora rutter tidigare, hur stor skulle en sån rutt vara i GigaByte om utsmyckningen längs banan är i klass med KMJ, LLJ m.fl? Är det möjligt att ha så stora rutter i MSTS?
/ P E |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hei. jeg selv bor i Narvik ! Herregud altså tenk å kan kjøre mellom Narvik og Kiruna-boden OSV ! Det har vært i mine drømmer siden jeg fikk MSTS. Har du någre planar ? da burde det først komme et skikkelig el15 og dm3 lok. Du må få med hver minste detail , hyttene også ! har du planar om å lage den ? PLIZZ
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#9 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() En nyckel till att verkligen kunna göra en stOOOr rutt tror jag är att dela upp den i delsektioner. Vilket idag inte är möjligt i MSTS. Om det skulle vara möjligt, så skulle man ju kunna koppla ihop alla de rutter som släpps... Om man får drömma lite... Förlåt, Dalle... Men, eftersom det var sovvagnar det egentligen handlade om, så föll jag in i drömmandet.. [:I] Snygga vagnar, dom kommer garanterat att användas i nattågs-omloppen på LLJ... ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Sov gott! (Svenska pass del 8) | dalchr01 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-02-08 10:45 |
Svenska pass del 7 | dalchr01 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-02-02 13:45 |
Till bords! (svenska pass del 6) | dalchr01 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-01-29 14:50 |
Svenska pass del 5 | dalchr01 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-01-25 22:46 |
Svenska pass del 4 | dalchr01 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-01-21 20:15 |