![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
- Är det någon mer än jag som tyckt att forumet varit väldigt trögladdat dom senaste dagarna ?
Att komma in på http://msts.e-buzz.net tar mig ca 60-80 sekunder innan sidan är färdigladdad. En topic i forumet tar mellan 10-50 sekunder innan sidan är färdigladdad, oavsett antalet infogade bilder. Att försöka ladda ner något tar även det lååååång tid. Jag har 512Kb anslutning och alla andra sidor jag besöker på Internet flyter på snabbt och fint. ![]() Mvh R o g e ® ![]() Edited by - rogge on 09 June 2002 15:42:15 |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Jag har inte några problem alls. Jag tycker tvärtom att sidan är ovanligt snabb.
Jag känner igen problemet, jag stöter på det ganska ofta. Jag brukar tömma cookies etc. och i värre fall starta om datorn. <div align=right> ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net </div id=right> |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jo, jag tycker oxå att forumet har gått väldigt trögt på sistone. jag själv har en 768 kbps-uppkoppling och när jag skulle ladda hem en sak från "e-buzz" gick det i 700 bytes (!!)... Inte snabbt alltså...
//Peter |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det går bara fint hos mig... När jag laddar ner nåt går det i 140 kb/s skapligt iallafall!
![]() MvH. Mson |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
går übersnabbt för mig, aja F1 börjar nu, syns imorgon
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Å, Ä & Ö. Konstiga tecken ibland. Varför? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-12-18 11:06 |
Varför funkar den inte | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-29 21:26 |