![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej alla och speciellt Pierre (filen är skickad)
Jag har försökt att ta bort det svarta som finns på de Japanska vägarna och nu ser det ut som det kanske har lyckats. Är det någon som vill måla de vita strecken på vägen kan jag skicka filen. Så här ser den ut: |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej knebert!
Du kan lugnt fortsätta att skriva i en tråd (behöver inte gör en ny varje gång!), jag ser vad du skrivit ändå. Senaste filen du skicka, går tyvärr inte att öppna den heller. Använder du TGATool2 för att göra den till ace? Vi struntar i det, det får vara svarta kanter. Den som vill ha nått annat får ändra själv. Tack för att du försökt hjälpt mig! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
jag har gjort den i TGA-tool. Har provat att öppna den ett antal gånger och då har den fungerat. Vet ej vad som skulle kunna vara för fel. Tråkigt att det inte fungerar för dej. Är det någon som kanske kan göra om filerna så att det passar får ni höra av er så kan jag skicka dom. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej igen knebert!
Nej, jag vet inte varför filen du skickade mig vägrar öppna sig. Jag har ju målat om fiskebåten i MSTS och Robbans X16 0ch X21 till NEJ-färgschemat (alldeles nyligen!). Dom ace-filerna öpnna jag med TGATool2 och det var inga problem! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Högertrafik på svenska vägar? | Hinken | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-05-04 12:45 |
Vägar i Trainz | larhel | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2002-12-08 20:23 |