![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Här kommer en bild av det jag har försökt mej på att göra av ett ruttbygge. Obs Detta är bara ett försök, men det kanske ordnar sej till slut så att detta kanske blir något.[8][8][8] MVH Knebert |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Snyggt Knebert!
Gilar särskilt mc donalds! ![]() --------------- Hälsningar: Som fylle 14 den 2/6! =) |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Har för mig att det redan finns en svensk version av Marias Pass, men den gjordes här på forumet år 2001 och början av 2002 så din version blir som ett komplement! Även jag gillar "McDonald's", eller vad man ska kalla det. Ser bra ut, fortsätt jobba!
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jo, det finns en försvenskning av MP, JBJ.
Men jag tycker att du ska fortsätta för det! |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Historisk händelse på Marias Pass! | Jonatan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-07-11 02:05 |
Frågor om rutten Marias Pass m.m | Pelle E | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2004-01-03 12:14 |
Swedish Marias Pass | Aussie_Taff | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-11-03 10:59 |
Marias Pass till Trainz | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-10-27 20:26 |
Swedish Marias Pass | smajlet | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-05-31 18:02 |