![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Ol-design kan idag stolt visa upp en hesmida som innehåller våra senaste alster...[8D] Det som finns på e-buzz kommer dock inte finnas på Ol-design men ni kan se fram emot nya butiker etc som kommer finnas uppe inom sinom tid! ![]() Det somm finns uppe nu vid starten är: 1 - Överskottsbolaget med reklamskylt. 2 - Siba 3 - Silvan bygg med en reklamskylt 4 - Biltema med en reklamskylt 5 - Jysk/Hööks 6 - Hängande reklamskyltar 7 - Plattformar i olika format!(*) 8 - Konsum * Plattformarna finns i dessa storlekar: 10*200 10*050 07*200 07*050 Slutända på plattformar i 7 och 10m version!(föreslaget av Pierre, Tack!) Nedsänkning(övergångför fotgångare...) i 7 och 10m verion!(föreslaget av Hawk, Tack!) Välkommen till www.ol-design.cjb.net Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Mycket fin hemsida, laddade just hem dina fina plattformar[ ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
Ol-Design kan stolt presentera sitt stora paket med Stående reklamskyltar som kommer finnas på www.ol-design.cjb.net!
![]() PS. Ol-Deisgn behöver utrymme för sina zippfielr och önskar att få veta alla "vettiga" saker som är gratis... ![]() Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Kanonsida ![]() ![]() ![]() ![]() Synd bara att man sitter med modem, men det får gå ändå. Har en fråga till dej Olaf.. Hur många meg kan du ladda upp på den sidan? MVH Knebert:s Lack |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
|
![]()
15MB får laddas upp!
13 använt... Måste snabbt hitta en ny plats... ![]() Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
![]() |
![]() |
#7 | |
Moderator
|
![]() Citat:
Det är inte så att jag "ratar" e.buzz! ![]() Jag vill bara ha allt mitt samlat på en hemsida så att jag vet vilka versioner jag lagt upp och kunna editera utan att be er om att skicka filer uppdatera m.m! NI(ENDAST NI!) får tillstånd att lägga upp allt material om ni vill men då ber jag er ladda hem det från sidan först då det tar en bra stund för mig med modem! ![]() PS. Kommer få ADSL innan sommarens slut...(hoppas jag) Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Det fattas shapefil till "overgangsskiva.s" i din paket. ![]() Kan du skicka mej den saknade filen, vore snällt. ![]() hakan_pettersson@bredband.net Hawk ![]() |
![]() |