![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jo, nu har SJonas varit jättesnäll och gjort en X-Trafik Tag av din urfina Regina-tag, X51-TiB. Alltså den som jag har som tag nu. Den nya ser ut så här:
![]() Jämför gärna med TiB Reginan. Men nu undrar SJonas och jag, om jag får använda Tagen och om det är ok om du vill lägga upp dn på din Tagsida. Är det ok? ![]() Hoppas du förstog detta! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jannes tillstånd kan liknas med bygglov.
Man bygger inte ett hus först och frågar kommunen sedan om man fick bygga, utan man frågar först och bygger efter man fått bygglov. ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag måste säga att det är snygg regina ni gjort!(synd att du inte får använda den... ![]() PS. Kan jag få tillstånd att göra en X53 västtrafik?[8D] DS Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Nu har jag en fråga.... Får inte jag måla om den för privat bruk? En fråga till.... Om inte Dson hade visat taggen och frågat såhär isstället: Skulle jag kunna få använda en ommålad tagg av din TiB Regina till en X51 X-trafik....../fråga slut. Hade det godkäns då?
Plus att jag inte äns viste att Janne hade gjort den och att vilken hemsida den kom från .....Jag visste inte om reglerna äns.....Men nu kommer jag nog att slänga den där taggen det känns onödigt att ha den när man inte kan använda de[} ![]() ![]() ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() ![]() Vad tycks om den taggen? ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Gör ett nytt försök på rörelseoskärpan. Men taggen i övrigt är
- suverän! [8D] Med vänliga hälsningar Pson ![]() www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga om tillstånd | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-08-17 01:09 |
Lokförare Sökes! | Dson | Virtuella Tågbolag | 4 | 2003-05-10 11:43 |
Till Wase och Rogge, tillstånd frågas | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-05-03 11:14 |
Janne & C/o har tydligen varit å handlat tåg! | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2002-04-15 15:13 |