![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Kan man ändra så att monitorn(M) "kollar" på andra sidan av lastbilen? Jag vet att någon/några av er har KoTR![8D] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Tyvärr så har ingen aning om det går men jag kan kolla upp det ikväll hadde tänkt att köra lite lastbil (King of the road) ikväll... ![]() M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Vet inte riktigt vad du menar men jag antar att du vill kolla runt lastbilen som typ en kamera som roterar runt lastbilen. Jag har för mig att man använder home,insert och dom knapparna. Testa dig fram det står också i options.
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
|
![]()
Nicke123:
Hoppas att du hittar det! ![]() Trigger: När du trycker på "M" så visas en backspegel i högra hörnet av skärmen den vill jag ändra så att den visar andra sidan!?[:I] PS. Jag måste säga att det är ett roligt spel! Särskilt kul när man ska till "North Harbour" från St. Helena hållet. Den uppfarten är jävligt smal med trailer![xx(] DS. --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Lite sent svar kanske jag har inte lyckas me att få monitorn på den vänstra sidan men det kanske går om man går in i nån fil och ändrar men då bör man vet vad man håller på me också men men jag får väll lägga upp nån bild så länge. Det börjar bli ont om platts för att ställa upp släp här [:I] Man kanske ska det lungnare ute på vägen ![]() ![]() ![]() Polisen gör ju inte saken bättre när dom sätter ut spikmattor och skuter på en och är ivägen [} ![]() PS.Ta det lungt ute på vägarna.DS M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
|
![]() Citat:
Hur kör ru egentligen för att gröa så!? ![]() ![]() Tryck på tangenten N hela tiden så skiftar den sida lite snabbt då och då![:0] ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() Vadå ska man inte köra så där ![]() hmmm... Jag måste ha kollat/testat för dåligt [:I] M.V.H Nicke! |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
ÖJ!... vad heter det där spelet??
vilka har gjort det? /Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
|
![]()
Det heter King of the road!
![]() Jowood productions har gjort det. Uppföljaren: Hard truck: 18 Wheels of steel ska vara ännu bättre![ ![]() ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#10 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Länk till en tidigare tråd om Hard Truck http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4262 M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
|
![]()
Jaså!?[:0]
Det är väl större städer i det spelet, eller?[:0][V] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#12 |
Senior Member
|
![]()
Det sämmer man kör imellan stor städer men att köra på motorvägen hela tiden är inte så kul plus att man möter typ bara personbilar inte så många lastbilar tyvärr och sen så är landspaket rätt så trisst efter vägen
![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#13 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
var går detta spelet att få tag i?
Herr Söderman |
![]() |
![]() |
#14 | |
Moderator
|
![]() Citat:
(kanske en .SE adress!)[:I] Det andra vet jag ej var! ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() M.V.H Nicke! |
||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Road/Trainz Trainz on the road | Nicke_123 | Landskapsdesign - Trainz | 4 | 2003-06-22 11:11 |
FINNS DET NÅGON ÖVERSÄTTNING TILL King of the road | Olaf Lindström | Off-topic | 4 | 2003-03-23 18:45 |