![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag har målat om danskarnas IC3:a till Kustpilens färger. Jag vet att det är flera här som har målat om det tåget så ta inte illa upp. Men, jag söker en betatestare som kan testa repainten. Gärna någon som vet hur Kustpilen ser ut för då får jag en så realistisk repaint som möjligt. Får jag en betatestare och lyckas bra så kommer den nog för nedladdning om ett tag. Det är en del kvar på den men här nedan ser ni bilder på hur långt jag har kommit än så länge: ![]() ![]() ![]() / Joel |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kustpilen för Trainz 2004 | csgaard | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2004-12-15 14:17 |
Y2k Kustpilen | Bengtel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-08-15 15:31 |
Y2 Kustpilen - Alpha | Janne | 3D-design - Trainz | 24 | 2002-11-15 08:37 |
Kustpilen! | Nicke_123 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-11-13 07:44 |
Guide: Cabview till Kustpilen | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-08-01 20:00 |