![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Har tänkt på hur det hade kunnat se ut om man lackade om samtliga X11 tåg i Skåne från den lila till den gula som alla bussarna har med pilarna. Jag gjorde denna målningen och såg att det såg inte så dumt ut. Jag mailade Skånetrafiken och frågade om dom hade planer på att måla om sina X11
![]() ![]() ![]() ![]() Ni kanske inte ser så bra på bildena men jag kan säga att dom är snyggare på min dator än på bilderna. Det här kommer att vara en öppen tråd om vad ni hade tyckt om dom gula X11 ![]() MVH:Trigger ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2001
|
![]()
tjena
tycker att det låter som en bra ide,skulle bara vara lite mer rött med då skånes flagga är röd och gul så e det kul och spela lite på de,så får vi ett ricktigt skånskt tåg.kustpilarna och elpilarna borde också målas om till denna färg.mer rött i målning sen tror jag den blir kanon. /stefan Edited by - mtr on 11 June 2002 18:43:48 |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Olika tåg i gärcirkelns alla färger skuller vara kul, hehe...
Med vänliga hälsningar: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() /Viktor http://twilty.yoll.net/ |
|
![]() |