![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är det bara jag som har problem med den just nu eller är det fler som har haft det, som nyligen har laddat ner den.
Själv får jag bara med tendern, inget ånglok. Har laddat ner den nu 3 - 4 gånger dom senaste dagarna, men samma visa varje gång när jag lägger in den. Får felmeddelande direkt när jag startar upp Trainz. Är det något som klickar vid nerladdningen av den från er eller är det skit bakom spakarna här hemma. Bengan. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Den cdp-fil jag har, BJ C3 beta v01.cdp är på 1.31 MB. Hur stor är den fil du får med? Min fil fungerade.
//Roger |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Samma fil som du Rojje.
Hade hoppat över dom här. enginesound <KUID:48366:53000> hornsound <KUID:48366:54000> Trodde inte dom var nödvändiga, om man nu inte ville ha rätt ljud. Bengan. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Små trevliga ånglok | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-21 19:05 |
Ovanliga ånglok | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-20 16:22 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |