![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Jag håller på och bygga en rätt så stor rutt i surveyor(har inte kommit långt).Och nu skall jag dra lite tunnelbana,så nu undrar jag om det finns någon här som vet var man kan ladda ner tunnelbane tåg.T-banan jag skall bygga kommer att bli ganska simpel alla stationer kommer att ligga uppe på marken.Det är egentligen bara meningen att det skall se snyggt ut med lite tunnelbana när man kör genom stora städer. ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tunnelbane objekt | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-10-10 12:30 |
Tunnelbane bilder! | Mson | Off-topic | 15 | 2003-01-02 23:48 |
Äntligen kommit igång med tunnelbane rutt!! | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-11-12 13:43 |
Behöver hjälp med installation av tunnelbane rutt | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-08-07 09:29 |