![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]()
Jag håller så smått på med nya tilläggstavlor då det saknats några så medans jag håller på och gör dem är det någon som har förslag på någon 480x510mm tilläggstavla ni sett i verkligheten men som saknas?
Hur var det med stationsgränstavlan, stog även tplsignaturen med på den eller inte? De tilläggstavlor som jag har gjort redan är: A V ATC 80 Ej ATC ATC börjar ATC slutar ATC arbete börjar ATC arbete slutar Fjb börjar Fjb slutar Stax D Gäller stax 25 Gäller ej alla spår Avstånd Till Xy (tex Till sp3) Från Xy Tpl signatur Piltavla vänster/höger/dubbel Ett uppdaterat paket för hastighetstavlor och orienteringstavlor kommer samt lite nya tavlor jag har tänkt göra (förvarningstavla, försignalbaliser, repeterbaliser, nedkopplingstavla, ur/in kopplingstavla, strömbegränsningstavla, målpunktstavla). /Tomas |
![]() |
![]() |