![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Sitter här och har börjat bygga min rutt i TRS 2004. Jag är mycket nöjd med de svenska materialet. Men jag saknar hus och byggnader som dom som finns till msts hos banbyggarna. Finns de någon som kan konvertera dom husen till TRS 2004 eller vet någon vad jag kan hitta sådana hus och om de redan finns, var hittar jag svenska hus och annat material till TRS2004 mer än hos dom utmärkta STW byggarna
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Har du tittat in på mpo:s sida [?]
Sidan finns här och han har gjort flera snygga objekt till Trainz. Sedan har du tom-sa:s snygga hus, dom passar in som svenska och dom finns på DS (?). Sök på KUID 37319: Ytterligar hus som passar in är några av Davz77 italienska hus. ![]() Dom finns på DS, sök på KUID 67865: . Om inte alla finns där så finns dom på Trainz Italia. Där måste du bli medlem för att kunna ladda ner och det är gratis. ![]() Roger |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
Tack för tipset. De var en lysande sida
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Byggnader runt Göteborg C | Hengelo | 3D-design - Trainz | 27 | 2005-09-03 15:52 |
Bilder till byggnader m.m. | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-03 00:59 |
Nya svenska byggnader... | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-01-06 12:30 |
Svenskare miljö | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2002-10-13 13:31 |
Svenska byggnader önskas ! | Zäta | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-06-15 00:15 |