![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Pratade med dom på mellersta trafikdistriktet idag. Ska få ha pryo som trafikinformatör, så om ni lyssnar på högtalarutrop på Norra Stambanan eller på ostkustbanan samt Sandvikens station den 12/11-03 så är det troligtvis min röst ni hör.
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Kul, ska stå på station, den dagen efter skolan då ![]() ![]() Kul att du fick det "Jobbet".. MVH Dson i Sandviken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Dson, hörde du mig?
Hej Dson, hörde du mig vid Sandvikens station idag klockan 14.37? Om du inte gjorde det så löd meddelandet: "Hej Dson! DJ Clinton här. Hoppas du haft det bra i skolan?" Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Dson i Sandviken. ![]() Högste hönset på UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Prao? | themepark | Off-topic | 8 | 2004-12-04 23:21 |
RTS Trafik; Personalavdelning | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 0 | 2004-07-18 17:06 |
RTS Trafik AB | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 14 | 2004-05-19 20:44 |
Datorgenererad trafik?! | Ola Norrby | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-05-04 14:42 |
VBK-Tåg säljer ut trafik på KMJ! LÄS!!! | Dson | Virtuella Tågbolag | 0 | 2003-04-16 20:44 |