![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Min regina är nästan klar nu återstår bara några få detaljer det kommer att få dela trafiken med X2000 och Linx 2000 tågen det kommer att bli veldigt bra på min nya rutt eller vad tycker ni andra om det?
![]() |
![]() |
|
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ser fram emot den!
![]() En bild skulle verkligen sitta fint... ![]() ![]() --------------- Hälsningar: Som fylle 14 den 2/6! =) |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Det är det att jag inte vett hur man laddar upp en bil på forumet coh att jag inte har anslutning till internet hema men jag kan kopiera filerna när jag är klar till en skiva annars skulle jag behöva lite ritningar på en regina jag vill ha den så detaljerad som möjligt.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Att ladda upp en bild är inte så svårt.
Man trycker på knappen "Upload an image attachment" som man ser när man skriver ett inlägg. När man tryckt på knappen öppnas ett nyttfönster. Tryck på en knapp i fönster där det står "bläddra..." och så får du upp en mappvy över din hårddisk. Nu är det bara till att leta upp bilden du ska ladda upp. Därefter trycker du på "Skicka fråga" och får en rad med text i fönster som du kopierar. I annat fall kan du maila bilden till någon som lägger upp den på forumet. Allt går att lösa. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Orbiter fan:
Hur ska vi kunna tycka något om din rutt eller din Regina????? Vi har ju inte sett några bilder på dom.... Säger som dom andra, vill gärna se bild/bilder på vad du har byggt! Följ Fredriks anvisningar, så fixar det sig. Tänk på att bilden måste vara i JPEG format! Kan du inte lägga upp bilden själv(?), kan du maila den till mig t.ex., så lägger jag upp den åt dig. pirpen@hotmail.com Jag förstår heller inte varför du behöver ritning på Reginan, nu när den nästan är klar????? Normalt är att man behöver en ritning, innan man börjar bygga!!!!! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Jag måste hitta en lämplig bild först att visa sedan begöver jag ritningar till reginan var kan jag hitta det?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Eller lägger du ner allt trams. Ritning kan du nog köpa av Fredrik.
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Bra svarat Pierre och Pson, det undrar jag ochså, vad ska man ha bilder till när man är färdig. VILL SE BILDER PÅ REGINAN!!!!![8][8][8][8] |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Mvh R o g e ® ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Jag lägger ner reginan tyvärr men jag kan skicka det jag har gjort så någon annan kan göra klart den jag ser fram emot att någon annan med lite störe skiklighet kan göra den bättre än jag kunde så jag fortsätter på min rutt mellan Göteborg-Stockholm istället.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Jag föreslår att du tar en bild på Reginan precis som den är ute på förslagsvis nån av de rutter som du jobbar med, Stockholm - Göteborg t.ex. Många tycker nog det blir skoj att se hur den ser ut, du va ju nästan färdig och dessutom får vi en glimt av din stora rutt. Spelar ju ingen roll om du inte har Internet-anslutning på den burken du jobbar på, bilder ska ju helst inte vara större än 100K, så det lägger du lätt på en diskett och för över till din dator med Internet-anslutning. Och att lägga upp en bild här fixar du garanterat, kan man bygga 3D så är en uppladdning av en bild en barnlek. ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Jag vill också se en bild..Men varför lägga ner Reginan när den i morse var väldigt snart klar?
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hedersmedlem
|
![]()
Orbiter fan:
Vad håller du på med???? Är projekten du håller på med, ren fantasi bara? Man tror det, när du går ut på forumet och säger att du snart är klar med både det ena och andra. Men om nån vill att du ska visa en bild, då lägger du genast ner det det som nästan var klart. Varför gör du så här? Är det för att få uppmärksamhet? Vi kan faktiskt vara dina kompisar utan en massa nonsens ifrån din sida. Ja, det fungerar t.o.m. faktiskt bättre då! Är väl inget roligt om alla här blir irriterade på dig? Fortsätter du så här kommer ingen på forumet att varken tro på dig eller vilja prata med dig längre! Om jag nu skulle ha fel och vi får se något av det du byggt, kommer jag självklart be om ursäkt för att jag tvivlade på dig. Hoppas admin inte tar detta som ett påhopp, för det är det inte menat som! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Regina? | Eric_86w | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 89 | 2006-07-03 19:39 |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 02:32 |
skum färg på regina | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-16 15:10 |
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-16 12:17 |
Regina? | Angelsmind | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-09-30 15:47 |