![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Håller på att repainta en gammal vagn jag hittade!
Ett problem: Är detta någon sorts texturLOD? Såhär ser min lilla vagn ut på nära håll: Och såhär på långt håll: Vet någon hur man gör för att fixa detta? PS. Vagnen har ingen verlighetsbakgrund, men är lite MÅJ C11 fast normalspår!DS. Och Ja Mazz, den är till svarta saker med koppelstänger! ![]() ![]() //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Va lustigt, verkar vara samma vagn som ja började måla på i kväll. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jammen titta, det är det ju!
[ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kul, hoppas du slipper mitt problem! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tackar!
Nu funkar det! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
O la la... [
![]() ![]() ![]() Vackra saker på gång, både här o där... ![]() Tur att de flesta lokanläggningarna på LLJ är intakta vad gäller service till våra svarta trotjänare med koppelstänger... ![]() Ser fram mot att utöka fordonsparken med några trevliga 2-axliga personvagnar.. [ ![]() ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() ![]() Ett stycke LKJ-vagn skickat ![]() ![]() Väntar bara på tillstånd för att ladda upp den! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Oj, det var visst några stycken:
Färdiga är: ![]() LKJ_C ![]() LKJ_B ![]() LKJ_BC ![]() LKJ_CD ![]() LKJ_CF //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Men oj oj oj vilka fina vagnar, precis vad jag letat efter![
![]() När kan man förvänta sig att se dom uploadade?[ ![]() ![]() ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Tackar![^][^]
![]() Dom kommer upp så fort tillståndet kommer!!! EDIT: Har precis fått tillståndet, nu väntar jag bara på ett sver från Pierre, så kommer vagnarna upp på Banbyggarna.com! Har även skickat dom till Fredrik! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
[:0] Kan bara instämma med dom andra!!
Supppper snyggt gjort JSON!! ![]() ![]() ![]() M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu är jag vaken (tror jag?????)!
Mycket fina vagnar Json!!!!! Var hitta du dom? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Det är Volker Bolligs fina lilla tyska personvagn "Länderbahnwagen 2.Klasse der KPEV" och finns på www.The-train.de eller www.vmbollig.de
PS, kolla din mail, hur gör vi? DS //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jättesnygga vagnar, Json!!!
![]() ![]() ![]() På en tur utmed sträckan Kirvik - Landbäck... ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Gladare Rc | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2003-01-23 10:01 |