![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
pga den strejken som håller på just nu var det totlalt kaos idag på Malmö C. Upptill vartannat tåg var instället och en massa sura människor som satt och väntade..
Själv fick jag sitta i fyra timmar efter att ha missat ett tåg med 2min.. Inget roligt direkt. Dock så var där ett chartrat tåg av en järnvägsförening i småland tror jag det var där jag utbytte lite ord med diverse folk.. Där var dock ingen ifrån forumet tror jag.. //MVH John http://prymi.net Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Malmö C | knebert | Tågbilder | 11 | 2008-08-02 22:33 |
Malmö bilder från helgen [OBS 10st!!!] | prymikom | Off-topic | 10 | 2004-04-20 14:57 |
Dagens Malmö och Köpenhamns bilder [OBS 8st] | prymikom | Off-topic | 5 | 2004-03-22 15:26 |
Reginabilder från Malmö! | cykel | Off-topic | 13 | 2003-11-18 22:39 |
En dag på Malmö C -två frågor | cykel | Off-topic | 5 | 2003-01-24 14:20 |