![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Måste man ta bort .chump-filen varje gång man laddar in något nytt, eller måste man inte det?
Igår laddade jag ner Reginan, och då behövde jag ha bort filen, men när jag använde Download Helper så behövdes inte det! Ska man ta bort den varje gång man inte använder DH? //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
pre TRS så togs .chump filen alltid bort när man installerade en .cdp oavsätt var den kom från, men i TRS så kanske den inte tas bort om man inte laddat ner med download helper?
kolla alltid för säkerhetsskull om det finns en .chump fil efter något blivit installerat, för om den är kvar så kommer ju inte det som installerades att synas i TRS. (.chump filen ligger i Trs2004\cache\world_cache_Dispatcher.chump för de som inte vet, och den återskapas varje gång man startar Trainz) Tomas ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 22:44 |
Vad gör filen rundll32.exe i min dator? | LokKalle | Off-topic | 14 | 2004-02-28 09:49 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 21:52 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 22:37 |
En fråga om att spara sitt arbete i Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-06-16 00:18 |