![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag har en liten fråga om dom .cdp-filer som TRS2004 laddar ner och installerar? Jag installerade Tehachapi Route från TrainzProRoutes och när jag startade denna layout för första gången så fick jag frågan ifall jag ville ladda ner alla filer som saknades från DS. Det gjorde jag och allt funkade bra. 165 .cdp-filer, ca 46MB, nerladdat och installerat. Men hur gör jag om jag installerar om Trainz? Måste jag ladda ner alla 165 objekten igen då eller ligger .cdp-filerna någonstans på min hårddisk redan, och isåfall var någonstans? Hoppas att ni förstår hur jag menar. dagsattjobbahälsningar ... Mats |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hittils har det varit så att de inte sparas men i SP2 så kommer du kunna välja en plats på hårddisken där ev. kopior av nedladdade cdp-filer ska sparas så slipper man ladda ner igen.
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Filerna finns ju också i \TRS2004\world\dispatcher\downloads mappen, dock ej som .cdp utan upppackade. Så det kan vara lämpligt att ta kopia på dessa före en ev ominstallation.
/Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Tackar så mycket för alla svar. ![]() mvh .... Mats |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Extrahera filer manuellt ifrån .cdp? | Deskgrunt | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2005-01-31 21:45 |
Vart packar man upp filerna?? [flyttad tråd] | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-07-17 22:33 |
Hur öppnar man .cdp filer?? | prymikom | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-04-17 08:29 |
Mina bilder sparas i .PCX | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-02-09 12:51 |