![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
När jag åkte hem från Polen så använde jag den "vanliga" kameran! Det gjorde jag även i strömsnäsbruk, därav några texturfiler till er ommålare och 3d byggare![8D] Jag tog en texturbild på ett säte till X32 när vi åkte till Värnamo! Som ni kan använda fritt som textur i era tåg/ommålningar... .::TANKA HÄR I sommras var jag ju i strömsnäsbruk och tog bilder, dela ett säte! Som ni kan använda fritt som textur i era tåg/ommålningar... ![]() .::TANKA HÄR::. PS. Den sistnämnda kanske kan användas till YP? Y7 Är svår att texturera nu eftersom att sätet inte ser ut så... ![]() PS nr2. Det kan ta lite tid innan nedladdningen funkar! ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
|
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
Ok!
Skrev lite fel där ja! ![]() ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
När jag kommer till Sverige, jag stannar ofta i Strömsnäsbruk. Vill gärna se bilderna, men sidan fungerar inte, eller?
Mvh Mark |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
|
![]()
Det är "bara" ett textursäte som finns att se!
![]() De andra strömsnäsbrukbilderna finns nog på forumet redan?(de jag tagit med digitalkameran! ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite bilder från U79... | Byggare Bob | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2004-09-15 14:57 |
Lite bilder från Mariannelund | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-06-16 11:59 |
Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-08-13 11:29 |
Lite bilder, 4 st a 60kb stycket, från min bana | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-08-08 06:46 |