![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
OK, jag vet inte vad Ni tycker, men Jag tycker att jag lyckades jäkligt bra med det här loket.
![]() Kissekatten i hytten, det är bara min huskatt. ![]() ![]() Ni då, har ni något MS Paint konstverk och visa? /Jonatan ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Otroligt!! Så ruskigt superduper jättesnyggt
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
*stort bugning* Tackar!
![]() Och jag som inte ens har lagt till någon skuggning än.[:I] /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Grymmt snyggt!
Du är verkligen duktig på "pixelart"! ![]() ![]() Fotorealistiskt kan ju slänga sig i väggen! ![]() ![]() ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack. Ja, jag är väldigt duktig på pixelart. Jag målar om mina MSTS lok enbart med MS Paint och får ofta till väldigt snygga resultat.
/Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Mvh Mikael R / http://ringmarck.fateback.com ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nä, kanske inte så mycket mirakel, men med en bra idé och ett sjuhelsikes tålamod så fixar man det.
![]() Jag använder alltid Paint för att göra grunden i min pixelart, sen kan jag lägga på ljuseffecter med PSP7. /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jadå, men inte fullt så stora.
OBS! Alla dessa har gjorts i MS Paint, inklusive glansen! Vissa av dom är gjorda fron andra lok, ni kan säkert se vilka. Samtliga lok är under min copyright (c) Jonatan Grönoset 2003, men ni får gärna använda dom på era hemsidor om ni vill. ![]() Hoppas ni gillar dom. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag har än så länge inte gjort något svenskt ([:I]) men vi får se vad som händer. ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Satan vad snyggt[8D] Fortsätt så där!
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Vice VD för RTS |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jag har hållit på med att rita lok i två år nu. Varje lok tar ungefär från 5 timmar till 1-2 dagar att göra.
/Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Du!
Du skulle inte vilja rita några snygga svenska stugor? ![]() Urläckert! Självklart är paint det mest använda programmet här med, men ennu har jag en bra bit kvar på en E2´a....(Den som väntar....) //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#14 |
Senior Member
|
![]()
Wow super smyggt gjort Jonatan der ser ju bara för bra ut föra vara sant
![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Tja, mina repaints till Trainz och MSTS är i samma kvalitet så det är väl ganska så acceptabelt.
Men det är kul när dom är färdiga. ![]() ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Paint Shed | hgkn | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-07 12:39 |
Varför funkar inte Paint shed? | sjonas | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-31 17:56 |
Paint shed ? | larhel | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-08-06 15:42 |
Ett bra paint program till windows (Gratis) | Yzerman | Off-topic | 8 | 2002-06-23 12:11 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 22:26 |