![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Har en låda med innehåll osm bara står här som jag tänkt och sälja.
CPU: Intel P3 1,0GHz Moderkort: Intel C810 Minne: 128MB+64MB=totalt 192MB Hårdisk: Samsung 20gb 5200rpm Nätverkskort: Intel 10/100 inget hetare grafikkort än de inbygda på moderkortet som är på något mellan 2-4MB ej säker.. Men behöver du en enklare dator för att skriva surfa på nätet funkar denna aldeles prima! En 14" gamal skärm kan fås på köpet även mus och tangetbord kan medfölja ![]() Maila mig påjohn@prymi.netom du är intresserad med ett bud! Säljs till den som bjuder högst! ![]() ![]() ![]() //MVH John E-buzz namn på Svensson är Average Kolla gärna mina foton på http://prymi.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Skall du ha betalt för den ? Jag skåpade ut en liknande till en containerstation.
Gu' va' dålig affärsman ja' e' wilburt [:X] Dogs are never inhuman.. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Uj, uj. Det gäller att knipa käft i den här församlingen.
Men OK, jag skänker den vidare till näste högstbjudande. Ett slags vandringspokal, sas. wilburt [8D] Dogs are never inhuman.. |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
En kompis till mej skulle köpa den men sen har jag itne hört något så jag gör ett nytt försök till att bli av med den..
Runt 2000SEK någon som slår till?? //MVH John ![]() Glöm inte att bidra med en bild till månadens bild eller rösta fram en vinnare!! http://prymi.net/bildpoll |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Får du 500 spänn så ska du vara glad
![]() ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Komplett tidtabell KMJ-route-v.3.0 | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 19 | 2003-11-13 07:33 |