![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() ![]() Ett ÖstgötaTrafiken X14 inväntar avgångstiden mot Linköping och Norrköping en kall tisdagskväll i Tranås. ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Riktigt fin bild! - Kul ide med cyklarna och det på bilden om den nu var tänkt att vara med vet jag ju inte!
![]() ![]() Din kamera o Msons är otroligt bra, funderar på att köpa sådana alltså![ ![]() ![]() Olaf "olis" Lindström www.msts-akuten.com - värt ett besök, om du har lust att lära dig nåt om msts... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för responsen vr98olli! Alltid roligt när bilderna uppskattas.
Ja, kamerorna är riktigt bra. Känner mig riktigt nöjd med min. Den mest prisvärda kameran mellan PowerShot A60 och A70 är enligt mig fortfarande A60 som är runt 1000 kronor billigare än sin storebor (Nu åker jag väl på stryk ![]() ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Fin Fint som vanligt Pson, gillar ljus effekten för det mesta
![]() mvh Rodi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Vice VD för RTS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Nybörjare
|
![]() Citat:
![]() ![]() Med vänliga hälsningar Krister |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Eller använd Pain Shop Pro
Då kan du lägga in text utan irriterande vit bakrund... ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Även om Photoshop och Paint Shop Pro är bättre vid sparandet av bilden[ ![]() EDIT: Jag tolkade det som om kvarne menar att det är nödvändigt med PSP men jag tolkade väl fel, då... skit samma[V] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström Msts-akuten.com - värt ett besök! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Guest
|
![]() Citat:
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Härlig vår kväll | prymikom | Lokaltrafik | 1 | 2004-04-01 19:47 |
Söndags kväll bilder | sjonas | Off-topic | 3 | 2004-02-09 21:10 |
Missa inte SVTs Temakväll i kväll!!!!!!!!! | Dson | Off-topic | 5 | 2003-12-14 10:43 |
Plogning pågår: 9205 plogade på igår kväll | Kvarne | Lokaltrafik | 0 | 2003-12-07 09:54 |
Idag var jag i Tranås och Stalpets vattenfall... | Olaf Lindström | Off-topic | 6 | 2003-07-03 21:04 |