![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag och Mson var nere och gick vid bangården tidigare ikväll, när vi såg ett Rc-lok göra rundgång. Vi ringde upp våran kompis och frågade om han möjligen inte befann sig på bangården. Och självklart gjorde han det. Ibland ska man ha tur.
![]() Men inte i det Rc-loket som gjorde rundgång. Utan i det ankommande Rapid loket med äldre vagnar. Det blev alltså ett par timmar vid Rapid loket och bangården ikväll - underbart. ![]() Rapid 10 vid Linköpings bangård. ![]() Häftig bild - SJ Rc6 1419 ikväll. ![]() Samma lok som på ovanstående bild. ![]() SJ X52-3 vilar över natten i Linköping. Hoppas ni tycker om bilderna! [8D] Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Najs Pson Najs
![]() mvh Rodi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Snygga bilder Pson! Jag skulle gärna vilja att du skriver lite om vad du använder för inställningar till kameran så att vi andra kan ta lika bra bilder sen!
![]() ![]() /Viktor ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Riktigt snyggt Pson! - Det är rent otroligt, antingen är kameran så bra så att verkligheten blir finare än vad den är eller så har Linköping otroligt fin belysning!
![]() ![]() Den kameran ni har är riktigt bra måste jag säga...[8D][^][ ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström Msts-akuten.com - värt ett besök! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Mao, Pson, du är en duktig fotograf tycker jag! ![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Japp, håller med... Kameran är ändå bara verktyget, det som verkligen gäller är den som är bakom kameran...
![]() Mycket fin känsla i dina bilder, Pson... ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Instämmer! Jag gillar särskilt bild nummer två, den med mörkblått Rc-lok (jag är ingen tågfreak) och lätt sidotiltad kamera. Riktigt fet bild! [8D]
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Bilder från Stockholm! | Dson | Off-topic | 7 | 2003-04-22 14:36 |
Bilder på Linx X2000! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-26 19:06 |