![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
går det att måla om ned laddade lok och måla om de[8] i så fall var
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Enbart rullande fordon som finns som templates för Paintshed går att måla med Paintshed. Däremot kan man editera bitmapparna med andra ritprogram efter att amn sparat dem från Paintshed. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
ööö ok tack men jag förstog inte mycket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Paint Shed är ett extra program som inte finns i TRS.
Om du har Trainz 1.5 eller UTC som det också heter så finns Paint Shed på den extra CD-skivan i din box. Har du istället den senaste versionen av Trainz kan du ladda ner Paint Shed helt gratis på Aurans webplats. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
ok
men går det att färga om mina lok tex t44 den finns inte som lok du creatar hur gör jag för att måla om den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
|
![]()
Nej du kan inte måla om T44 i Paint Shed. Du kan endast måla om de lok och vagnar som följer med Paint Shed. Lista finns hos Auran på vilka rullande objekt som följer med.
För att måla om T44 måste du först begära tillstånd från STW och sedan få en tom texturmall. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
|
![]()
tack då vet jag. vilka e STW
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Admin & STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nödlösning i Paint Shed | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-07-08 22:44 |
Paint Shed | hgkn | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-02-07 13:39 |
Paint shed ? | larhel | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-08-06 16:42 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 23:26 |