![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
STW:s laster som man kan ladda ner från AURAN.
Hur är dom tänkta att användas. Har inte klurat ut det än eller inte haft ork att ta reda på det. Hade hoppats på att det skulle komma fram en ikon på lasten här bland dessa. Men det gör det inte. Vet inte riktigt hur ni har tänkt att man ska använda dom. ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Bengan.
Kolla på www.trainzproroutes.com/forum I LARS delen finns något som heter LARS_Setup_kit. Innehåller en hel del industrier (enbart spår) och produkter. Finns även något som heter STWMulti, men den är lite klumpig. Anledningen till att den finns hos TPR men inte hos STW, vilket den borde, är att den kom med på rutt av misstag. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
Tackar för svaret LLj.
Men tyvärr vart jag inte så värst mycket klokare av det. Var mer eller mindre bara inne och vände på länken. Engelskan är ju inte den bästa. Så det blir väl att man lägger det här åt sidan så länge. Tills man har lust och ork att koncentrera sig på vad det står där. Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
Hej Igen.
Jag kan skicka dig "start kittet" om du vill. Är på drygt 1 Mb. Är det ok att maila det? /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citat:
Då tar man sig kanske i kragen och försöker sätta sig in i det lite mer. Så maila på du bara. Det kanske skulle underlätta om jag även skrev ut min mail. bengtljunggren@telia.com Bengan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]()
Hej Bengt.
Hoppas att du får det hela att funka. Tyvärr så finns det inte så mycket europeiska vagnar som har LARS support ännu, men det kommer ![]() Glömde att nämna, att STWMuliti industry kommer att sluta att fungera när du installerar filerna, var tvungen att göra uppdateringar på några produkter. STWMulti var ändå för stor, så använd de olika Basic Industri (BI) istället. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp med laster. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-22 15:02 |
Lite nya laster! | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 20 | 2004-01-23 23:48 |