![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
För ett tag sedan pratades det om en DEVA-vagn som eventuellt blev av eller i allafall så fanns det ritningar. Men är det någon som sitter och bygger på en DEVA? Det hade varit himla roligt med en sådan till MSTS eftersom man kan märka den i massor av olika privatbaneutföranden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det var jag som tog upp det där om en DEVA-vagn som ett möjligt önskemål för framtida modeller. JSON byggde ju på en sådan ända tills hans GMAX la av. Men man kan ju alltid hoppas att en sådan dyker upp!
![]() Björn N |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej! sorry att jag inte sett denna tråd tidigare.... Mycket riktigt har jag en gång i tiden byggt en Deva, men den vart inge bra! nu har jag hittat bra ritningar, har lärt mig bygga smartare i Gmax m.m. Så om ni ger mig lite tid så kanske det kommer en Deva till MSTS/Trainz
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga om vagn | gec44-9w | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2004-08-13 07:04 |
Mazz vagn | Json | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-10-12 13:04 |
Nya vagn till Trainz - att tillverka... | RapidHO | 3D-design - Trainz | 7 | 2003-02-02 16:57 |
ny vagn på G | Tomas | 3D-design - Trainz | 5 | 2002-12-31 13:16 |
Vagn Re-Paint | Decibel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-10-05 21:37 |