![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
När jag spelar TRS2004 så varje gång när jag t. ex kommer förbi Parhus 1a, 1b o.s.v och möter andra tåg, så hakar sig spelet, så det går så trögt, varför? Har någon mer samma problem?
/Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om du uppger mer detaljerad information om din dator kan vi lättare avgöra felet.
Är det rätt uppfattat att spelet hackar när du har en ny bana med 1 baseborad och 3 parhus och två tåg på? Inget mer på banan utan bara husen och de två tågen? ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ja, det är t. ex ett Reginatåg om jag möter det eller en T44 så hakar sig spelet jättemycket, det går jättesakta
/Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vart står det?
Det är en DELL Dimension 4100, Pentium 3, Processor Intel® Celeron TM 800MHz/128 kB cache /Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Om jag t. ex tar förbi parhus 1a, 1b, 1c o.s.v så hackar det tills man inte längre ser husen, och T44
![]() /Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]()
Du ligger precis på nedre gränsen för vad Trainz kräver när det gäller datorprestanda. Prova och dra ner alla sliders några snäpp ochse om det hjälper. Du anger inte hur mycket minne du har i datorn men på fodralet för TRS2004 står 256 mb angivet som nedre gräns. Har du mindre än det kan det nog bli lite ryckigt här och var.
![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |