![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej, finns det något program, helst gratis, och kanske svenskt som gör så att jag kan t. ex färga tågen som jag har i TRS2004, fast ändå behålla grundfärgen på samma tåg, finns det?, går det?
Sten Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Om jag har förstått allt rätt så skall man kunna måla tåg med Paint Shed som följde med UTC men som även kommer att släppas på Aurans hemsida snart (om den nu redan inte redan har släppts)
MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är ett begränsat antal modeller som är gjorda för att kunna målas om i Paint Shed.
Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vart hittar man "Paint Shed" på Aurans hemsida?????
/Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Tusen tack Bengan
![]() /Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
TRS2004 är ett j-vla s-k-i-tprogram!!! Ironi :-) | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2005-01-24 18:21 |
Svensk addonCD till TRS2004 ! | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 27 | 2003-12-15 11:59 |
Lista över fixar i SP1 till TRS2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-11-20 18:20 |