![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej!
Idag passerade tåg 244 Linköping med en väldans massor av 60-talare. ![]() Rc6 1387, samt 1341 drog tåget idag. MvH. Mson ![]() http://tagbilder.no-ip.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bild på hela tåget kan ses här för den nyfikne
http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/366270.htm ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Hej!
Snygg bild Mson! Nu snackar vi "riktiga" tåg ![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Snygg bild!
Jag såg det i Nässjö tidigare idag! Men hade inte kameran med mig! För långt tåg för hela perrongen, perrongen var faktiskt mindre än tåget! M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Nää... ![]() ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Finns ju godståg som är längre än så med och har en liten Rc i spetsen
![]() //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Ja det är imponerande att se långtåg. Jag minns vid sextiotalet så fanns "Nordpilen" med 16 vagnar som drogs av ett enda MA-lok. Tågets destination var till Narvik från Stockholm. ![]() |
![]() |
![]() |