![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skymtade slutet på en Regina idag. Kännde inte igen färgsättningen på den. Finns ju i flera färger, så som gult, 2 typer av rött samt ljusblå. Den jag såg idag var mörkblå, åt blueX-färgen. Någon som vet vem som använder den färgsättningen?
Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej
Kunde det inte varit Transitio målningen du såg? Tycker den är i Blue-X färg..... Länkar två jämförnings bilder så får du se.... ![]() ![]() ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kan nog stämma att det var den.
Färgmässigt åt rätt håll i alla fall. Transitio har jag faktiskt inte hört talas om. Är det ett nystartat bolag eller har det funnits ett tag. Den som jag såg idag. Såg jag i Sollentuna norr om Stockholm. Var någonstans brukar dom normalt trafikera eller har dom någon förbindelse till storstan? Har dom normalt trafik hit, så tycker jag att jag borde ha sett den förrut. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Hej!
![]() Transito har väl funnits ett bra tag nu ![]() De hyr ut Reginor till lite alla möjliga bolag så de brukar synas lite härr o där[ ![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Regina? | Eric_86w | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 89 | 2006-07-03 19:39 |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 02:32 |
skum färg på regina | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-16 15:10 |
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-16 12:17 |
Regina till MSTS? | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-02-22 16:02 |