![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hej, måste först säga att jag blev djupt imponerad när jag hittade denna sida. Mycket fräckt att folk engagerar sig så mycket. Själv är jag väl en nybörjare på MTTS, men har man en far som är tågidiot så har man väl blivit smittad.
Nu undrar jag, hur gör ni med dessa virtuella bolag när ni kör tågen. Det går väl inte köra MTTS över nätverk, som Flight Sim. Men det vore fräckt. Hur vet man då att tågen kör och så vidare.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Ja, där ser man. Det är kul att köra... Jo, jag skrev visst fel förkortning, så även på den andra tråden jag starta. SOrry!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Byggare Bob VD U-StadtBahn "Om inte solen skiner, så gör vår personal det!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Men kan man spela nätverk på det då? Det har inte jag sett! Men om man tittar på FLight Sim. så blir man avis. Har sett när de spelar med riktiga flygledare som pratar i mikrofonerna... men jag vill hålla mig på backen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Det roligaste är egentligen AE (Activity Editor), och göra lite olika aktiviteter ![]() ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Man kanske skulle börja påta på avancerade aktiviteter. Men får väl först se till att programmet fungerar. Sen sätta sig in i lite enklare aktiviteter. Typ åka till en station och sen tillbaka och akta sig för två rådjur! Eller har ni någon älg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 22:44 |
Fråga?? [Vad är consists och hur gör man sådana] | Newton | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2004-01-31 23:17 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 21:52 |
Fråga till admins angående downloads. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-09-15 00:07 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 22:37 |