![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Lokförare
|
![]()
Tjabba!
Hmmm tycker nästan det ser ut som Bodafors på Södra Stambanan...eller är jag helt fel ute?!.... Mvh//Christoffer... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det var en bra gissning men du gick nog på min lilla luring. Jag har beskurit bilden för att just efterlikna Bodafors så gott det går men du var bra nära
![]() Antar att du vet var det är då ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Sävsjö, låter ju onekligen som en bra gissning!
![]() ![]() Olaf Lindström, kör lagligt med moped från och med den 2:a Juni i år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
|
![]()
Eftersom det blev en liten fotosafari kring Sävsjö med omnejd så kommer här en bild på hur det kan se ut på det smålänska höglandet
![]() Skrapstad, strax norr om Sävsjö. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Admin & STW-member
|
![]()
Fler bilder?
Här är en iaf. Tagen vid Sjövik som jag förmodar att området heter annars kan nog Olli ge bättre namn på platsen. Tagen vid övergången som ligger lite längre bort jämfört med bilden på X2an. ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]() ![]() Snygga bilder. Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Snygga bilder Fredrik!
Härligt med lite mer landskap i bilderna (det ger en bygg-idéer!). Gärna lite fler stationsområden.... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Moderator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Någon som känner igen denna pyramid?(BILDGÅTA!) | Olaf Lindström | Off-topic | 2 | 2003-07-03 23:01 |
Fixa W2k bootbart igen... | prymikom | Off-topic | 3 | 2003-05-15 00:09 |
Någon som känner Ian Jenkins ? | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-06-18 05:55 |