![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
|
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Stötte på ett riktigt idiotiskt kopieringskydd, det är ju tänkt att man ska köpa alla låtar och så men det märks inte när man märkte hur dummt kopieringskyddet var på "melodifsetivalen 2004" skivan![V][xx(] NÄr jag kör i skivan så är det en specialspelare kallad "player" som startar, denna är väldigt simpel enligt mig. Men värst är att den spelar musiken på mina två fronthögtalare(i ett 5.1 system) och det låter hemskt! ![]() Kanske någon vet om det finns inställning för sådant i programmet(hittar inte någon meny om sådant!) och isåfall kan den säga var dte finns! ![]() ![]() För som det är nu så är det väldigt trist att man inte kan lyssna i winamp exempelvis på låtarna då det är en skyddad skiva som man bara ser spelaren player på! ![]() Varför skall man köpa skivor när man inte får ut pengarna för det? Tankade ner Lena Phillipsson's låt senare och den lät mycket bättre i "illegall" variant![8)] Är det månne så de vill att man ska göra eller kanske de inte fattat att det ska gå att spela musiken i surround system också?[V] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
|