![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Hej Hej alla ruttbyggare och er andra också. ![]() Jag har har bestämt mig för att släppa alla objekt i KMJ3 fria för alla. ![]() Detta kanske kan uppmuntra er att bygga och köra MSTS igen, trots att "MSTS2" inte blev av. ![]() Ni som bygger kan importera ref-filen från KMJ 3, till eran egen rutt. Hoppas alla blir glada och så slipper vi allt trassel mä tillstånd. Objekt åt folket, hehe ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jaao!
![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Stort TACK Hawk. Vilken underbar present!
Hoppas verkligen att några fler sätter igång och bygger rutter nu!? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Tackar Håkan!
Det är väldigt generöst gjort av dig med tanke på alla timmar du lagt ner på dessa objekt! Jag hoppas att alla på forumet som bygger eller gillar kmj verkligen förstår hur mycket arbete han har gjort och sedan ger bort!(skäms för det jag gjorde i vintras dock[V]) MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() ![]() ![]() ![]() Då kan jag bygga ännu bättre rutt! Tack Hawk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tack för den presenten Håkan ![]() MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej igen!!!
Alltid trevligt med prylar som är fria så man slipper be om tillstånd och sitta och vänta på svar. Även alla de objekt som jag har byggt och till viss del det som jag har målat om. De objekt som jag har målat om får man fråga byggaren om man får använda.... MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
En fråga, Gäller detta "endast" objekten eller kan man använda dina fina marktexturer och "skogar"?(ej enstaka träd då
![]() Jag bygger lite lätt på en rutt där jag använder de objekten nu och undrar om jag kan fortsätta(har råkat börja använda dem, men kom på detta nu!) använda marktexturer och automatiska skogar från kmj3?[8D][ ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
/Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag undrar bara om du skulle kunna precisera vilka objekt det är som du släpper fritt. Anledningen till denna frågeställning är att det finns ju andra som byggt och dom måste man väl ha tillstånd av eller hur funkar det???? Jag är virrig på detta... MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Veteran
|
![]() ![]() Jag menar alla objekt, marktexturer och forest. Om man skall bygga med KMJ3-objekt, så får man kanske fråga respektive 3D-byggare. Alla som byggt objekt till KMJ3 står med i readmefilen. Alla filer som jag målat om, kanske också är bäst att fråga ursprungskällan. Alla marktexturer och forest är mina egna, så dom är bara att använda rakt av. F*n va de ska vara krångligt[xx(] ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Nej, det är inte för att det är krångligt. För min del ville jag bara reda ut begreppen eftersom jag vill slippa bekymmer som kan förekomma... Härligt med gratisprylar!!!! MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur foga samman två objekt? (Gmax) | MatsH | 3D-design - Trainz | 5 | 2005-04-13 18:49 |
Ruttbygge (objekt) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-10 14:40 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 18:16 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |
Sammanfogning av objekt i Gmax/3D studio? | Mikael | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-01 17:57 |