![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
När jag ska starta BHJ så står det att det saknas custom content, fast vad jag vet så har jag installerat allt. De vagnar jag ska frakta torven med finns inte med nånstans på rutten, och jag har installerat allt som behövs för att få vagnen att fungera. Är det någon som vet varför dessa två problem uppstår? / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag visar denna bild på hur det ser ut, och det står alltså inte vilket KUID det gäller.
![]() Den där torvvagnen, alltså Kbps om jag fattat rätt, funkar ju inte i BHJ. Men den funkar alldeles utmärkt i Railyard, så jag förstår inte vad som är fel. Är det någon som kan hjälpa mig, för jag vill ju så gärna köra torv. ![]() ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
allstå samma problem har jag[8]
M.V.H Tobias år 2004! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om ni är helt säkra på att ni laddat ner allt som finns här på listan http://www.stw.se/bhj.html så kan ni vara lugna. Då är det bara att TRS klagar att den inte har själva rutten, vilket ni visst har. En bugg med andra ord.
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag har faktiskt för mig att jag var tvungen att gå in och editera configfilen för ett av objekten i BJH, tyvärr kommer jag inte ihåg vilket. Vad jag minns så handlade det om en mocrossingobjekt som hade fel kuid för attached track (en typo, för jag har för mig att det stod rätt i kuidtable).
Hoppas detta kan hjälpa. //John |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |