![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Jag undrar om man skulle kunna konvertera MSTS versionen av DM3 till TRS2004 för att jag tycker att DM3´an e snyggare i MSTS
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Nu vet jag inte riktigt vilka skillnader där är på dom.
Men det jag kan säga med 99% säkerhet är att det är i stortsätt samma modell då det är Mats som är skaparen av dom bägge och antagligen konverterat MSTS modellen till trainz. Om det är det med genomskinliga fönster så har han använt alphakanaler för det på MSTS versionen vilket inte stödt i Trainz där måste du bygga fönsterna som hål i 3d modellen. //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps På utbildning men sjövärnskåren 28/6-16/7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Do´h! jag e ju inte så bra på Gmax tyvär[B)]
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är bara den som gjort tåget som kan ändra på det (ja, om han inte gett "bygg-filerna" till nån!?). Så kontakta den personen!
![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Det är ej lönt att kontakta Mats i syftet att få hans filer det är bara att glöma då han ej lämnar ut dom till någon..
//MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps På utbildning men sjövärnskåren 28/6-16/7 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 22:44 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 21:52 |
En fråga angående ny rälstextur | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-05 20:50 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 22:37 |
En fråga om att spara sitt arbete i Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-06-16 00:18 |