![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
För er som är intresserade så finns det lite information om uppdateringen på JBJR2. Det går sakta framåt och jag har nu lagt ut några bilder med kommentarer längst ned på länken: http://www.svttl.se/jbjr2.htm
![]() M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Intressant läsning, mycket trevligt att se hur strukturerat o fint det byggs!
![]() Testen med 10m-spåren bakom stoppbockarna låter väldigt intressant. Har du provat än om det fungerar i "verkligheten" oxå? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Läs fortsättningen så får ni svaret.... Ni kanske måste uppdatera sidan men det står om detta längst ned.
M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Denna bild hittade jag bland gömmorna och vet ej var den är tagen. Någon som ser var det är? Jag måste säga att gamla MSTS verkligen klarar av att slåss mot betydligt nyare tågsimulatorer. Titta t ex på huvudledningsslangarna som är prydligt upphängda på loket.
- Den är ju från KMJ! ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Uppdatering till ST2004 | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2011-05-10 22:38 |
Scalerail uppdatering | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2005-03-26 18:53 |
Uppdatering. Vad kan vara bäst. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-06-17 18:23 |
Ogräs och blommor, uppdatering | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-10 21:50 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |