![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Hej!
Nån som har nån aning om varför jag får fattal error så fort jag startar en rutt i spelet. Testat på alla oginalrutterna o får samma dx9 fel. Har dx9 installerat men har sett ett flerat spela det utan att ha ett dx9 kort[8]. Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vad kör du med för display settings DirectX eller OpenGl jag körde OpenGl och då fick jag ett liknande medelande och då bytte jag till DirectX istället och nu funkar det fin fint.
MvH Powerwin87 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Själv får jag detta när jag kör direct x o inte när jag kör open gl.
Fasst i open gl får jag hela 20fps mindre än direct x vilket gör open gl ospelbart ![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med TRS2004 | Joel | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2005-03-19 22:13 |
Trainz - FAQ , Vanliga Frågor [Läs här först] | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-01-29 11:15 |
Problem med spår i TRS2004: går inte att ta bort | rojo75 | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2004-01-08 12:13 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |