![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hej! jag undrar om man kan sätta ihop olika grupper av baseboards, importera till en befintlig grupp av baseboards? jag har börjat med en mindre del av GBJ Göteborg Borås Järnväg, jag började med Borås central fram till Sjömarken nu skulle jag vilja fortsätta med nästa lilla del mot Göteborg. Jag hämtar in landskapet med hjälp av DEM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Jag använder "Merge" under menyn i Surveyor. Får då upp en lista med mina banor, välj din bana/grupp. Du får sedan möjligheten att placera ut "ditt val" på kartan över den bana du bygger.
Hoppas det var detta hjälper dig. /Richard |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Tack så mycket för tipset jag skall prova det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur sätta a.limfront/a.limback m.m. | Json | 3D-design - Trainz | 1 | 2004-01-09 13:21 |
Hur får man rälsen att gå ihop? | Pson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-05-18 22:50 |