![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Hejsan! Jag har sett nu att man kan ladda upp bilder hit direkt från Hårdisken och därför kan jag nu visa en bild på mitt första omålade objekt i MSTS, alltså en svensk Y7:a. Observera att på bilden har jag tagit bort mina egna loggor & signaturer. Det är i och för sig en ganska enkel målning men, som sagt, så är det min första omålning och jag tycker den blev fin. Färgerna är blå och gul även om det gula ser grönt ut på bilden.
![]() Trevliga tåghälsningar från MJ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack. Nu har jag också målat om det japanska t-banetåget "Series2000" som det heter i MSTS. Fast när jag sätter dit text på sidorna av vagnarna så blir den bak & fram på vissa vagnar. Någon som vet varför? Trevliga tåghälsningar från MJ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Det med bakofram tyder ju enkelt på att båda vagn sidorna använder sig av samma texturer.
Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jasså, är det så det är! Då får jag skippa signaturer på vagnsidorna.
Trevliga tåghälsningar från MJ. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bild på omlackerade Swebus 5816! (Bild 92kb) | DJ Clinton | Lokaltrafik | 1 | 2004-06-29 13:59 |
Godstågs bild | prymikom | Off-topic | 0 | 2004-04-01 19:11 |
Hur visas bild på lok/motorvagn? | Chhe | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-12-13 02:07 |
Sända en bild | Bertil | Off-topic | 18 | 2002-08-19 13:06 |