![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
UBOPGE har beslutat att ge våra tre Rc lok (1061, 1062 samt 1063) ett namn.
Men vilka namn de ska få, ska ni forummedlemmar avgöra. Härmed utlyses en tävling. Ni som vill vara med och tävla kan e-posta era namnföslag till följande adress: ubopge@hotmail.com Priset är en varsin aktivitet till orginalrutten Marias Pass med orginalmatriel. Tävlingen börjar NU! Så, skicka in era namnförslag till adressen ubopge@hotmail.com ! Senast den 1 Augusti vill vi ha era förslag! Anställda inom UBOPGE får inte vara med och tävla. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
/Mohammad, VD på CT Inc. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Jo... jag får krypa till korset och erkänna att jag nu inser mitt misstag [V]
Kan till mitt försvar säga att jag var trött samt så exalterad över de fina namnen som jag "kom på" att det blev lite fel i farten... [ ![]() ![]() http://www.seaside.se/~sea1712d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Kan nu med glädje nämna vinnaren av den heta tävlingen (Fick bara in nio namn)!
![]() Vinnaren hade roliga namnförslag, som också passar på våra lok! De vinnande namnen är: Imse, Vimse och Spindel. Och den förhoppningsvis glada vinnaren heter: *trumpettut och trummvirvel* Roger Kronqvist! Jag gratulerar Roger, som innom kort kommer få en aktivitet till Marias Pass. Roger: Har du några önskemål ang. aktiviteten? Maila isåfall de till samma adress som du skickade namnen. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Tackar för vinsten...
![]() Har väl inga större krav på Marias Pass-aktiviteten Mvh Roger Kronqvist a k a Byggare Bob Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Msts-akuten.com öppnar upp portarna i en TÄVLING!! | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 13 | 2004-03-06 20:59 |
Hur sparar/lagrar vi våra bilder? | wilburt | Off-topic | 3 | 2003-10-26 13:15 |
Svenska Vägskyltar i våra hjärtan | Kvarne | Off-topic | 2 | 2002-09-26 22:05 |
Har någon läst "våra broar -en kulturskatt" | MarcusF | Off-topic | 0 | 2002-07-10 12:35 |